Вибори в Україні існують лише для того,
щоб показати справжнє обличчя кожного політика.
Я дивлюся на вибори блакитними очима через рожеві окуляри - тому мені фіолетово!
Ні для кого не є таємницею, що під час передвиборчої кампанії виявляються найгостріші суперечності між політичними конкурентами, саме у цей час правоохоронні органи порушують резонансні кримінальні справи, а журналісти пишуть вибухові статті та знімають відеоматеріали, що пізніше стають мегапопулярними. Саме у цей час звичайні громадяни можуть отримати найбільше інформації про
Уважно вивчайте передвиборчі агітаційні матеріали, аналізуйте їх та робіть свідомий вибір не лише 31 жовтня 2010 року.
Особливу увагу звертайте на такі моменти:
- Досягнення кандидата. Зауважте, коли кандидат почав свою політичну кар’єру в місті чи районі, які його досягнення за час роботи для громади і особисто для вас. Порівняйте, чи ви знаєте кандидата за його обіцянками чи виконаними справами для громади.
- Міцна основа. Що є основою для тверджень, програм та діяльності кандидата – його страхи, емоції та прагнення наживи, чи бажання покращити життя кожного виборця у селі, місті чи районі на зразок розвинених європейських чи інших міст, залучаючи їхній досвід та знання.
- Чітка перспектива. Що і як пропонує кандидат покращити у населеному пункті? Програма кандидата наскрізь "залита водою”, загальними твердженнями та нереальними обіцянками чи в ній окреслено, яку користь отримає громада від роботи кандидата у владі, коли це буде і як можна буде вимірювати ефективність роботи цього кандидата.
- Позитивний досвід співпраці. Кожен кандидат у депутати місцевої ради чи на місцевого голову повинен мати позитивний досвід роботи з громадою (і, можливо, навіть із вами особисто) у період між виборами — це є основним показником його надійності, також це є гарантією того, що він/вона дійсно знає питання, що вас турбують та шляхи їх розв’язання.
- Мережа підтримки. Також не слід забувати, що сам кандидат фізично не може встигнути виконати свої обіцянки. Отже, важливо, щоб у нього були зв’язки з різноманітними організаціями та установами — не лише бізнесовими та державними, але й некомерційними, благодійними фондами, молодіжними організаціями.
- Зміст друкованих матеріалів. Наскільки логічно та прозоро кандидат формулює свою програму; кандидат користується загальними порожніми гаслами чи пропонує конкретні кроки для покращення життя кожного члена громади; чи є у кандидата пріоритетний напрямок роботи; як налаштований кандидат до своїх конкурентів - позитивно на співпрацю чи негативно критикує кожну їхню дію.
- Якість друку, паперу, тираж, формат друкованих матеріаліввказує на те, скільки грошей вкладено в кандидата, і скільки йому доведеться повернути інвесторам... або скільки кандидат уже "позичив" у своїх виборців чи найманих працівників.
- Скільки разів до вашої скриньки вкладали матеріали за одного кандидата вказує на те, що кандидат найняв багато/мало людей та платить їм за біганину по місту.
- Зворотній зв’язок. Наскільки легко ви як виборець можете донести свою думку до кандидата. Якщо кандидат вже на етапі агітації забув про думку своїх виборців, що буде, коли ви його оберете? Тому дуже важливо, щоб в агітаційних матеріалах був зазначений номер телефона для зв’язку з командою кандидата, чинна адреса веб-сайту або хоча б електронної пошти, з якої вам гарантовано надійде відповідь живої людини.
Якщо ви маєте власні критерії оцінювання кандидатів чи роздуми з цього приводу, прохання надсилати їх листом на нашу адресу.
В добру путь, громадяни!